19 Kasım 2011 Cumartesi

Ben Ölürsem

Ben ölürsem
Nasıl olsa bir gün öleceğim
Ben ölmemişim gibi
Yaşamaya devam ederseniz sevinirim

Ben ölürsem
Nasıl olsa bir gün öleceğim
Hiç bir şey bilmiyeceğim
Sanki biliyormuş gibi yaparsanız
Sevinirim

Ben ölürsem
Nasıl olsa bir gün öleceğim
Hiç bir şey duymuyacağım
Sanki duyuyormuş gibi
Konuşursanız
Sevinirim

Ben ölürsem
Nasıl olsa bir gün öleceğim
Yemeyeceğim içmeyeceğim
Ben sanki yeyip içiyormuşum gibi
Senede bir
Üç kardeş bir arada
Yeyip içerseniz
Sevinirim

Ben ölürsem
Nasıl olsa bir gün öleceğim
Okuyup şiirlerimi
Bende okuyormuş gibi
Duygulanırsanız sevinirim

“Dünyada kimseye etmedim zulüm
İnsanlık için çabaladım ne güzel ölüm”

Orhan Uysal

2 yorum:

asubaba dedi ki...

Sevgili babacığım;

Senin bizi görüğün, duyduğundan hiç şüphem yok.
Sensiz bir yılı daha bitirdik. Seni çok özlüyor ve hasretle hatırlıyoruz.
Umarım biz de bize bıraktığın o güzel hasletlerle dolu mirasına uygun yaşar ve senin gibi şu fani dünyaya güzel işlerimizi bırakıp huzurlu bir şekilde ayrılabiliriz

Seni çok seven oğlun

Oktay

asubaba dedi ki...

Babacığım bizi duyduğuna eminim
Canım seni çok seviyoruz
Mekanın cennet olsun